maandag 10 april 2017

SJ 5 heeft brons

Met vaste hand heeft Marieke ons naar de top drie geloodst. Bordpunten gaven de doorslag. Er loopt een onderzoek naar matchfixing bij de wedstrijd Dubbelschaak tegen Vught. Volgend seizoen blijft Marieke teamleider want er hebben zich geen andere kandidaten gemeld. Wel is er een petitie gestart om Constantijn Beukema en Guus van Heck voor het vijfde te behouden. De overige spelers behouden hun zetel. Nu de Fide geen voorzitter meer heeft springt SJ 5 in het machtsvacuüm. Mijn bonuspunten doe ik in de pot van SJ 5 en die gaan naar diegene die ze het best kan gebruiken. Helaas kon ik niet blijven eten omdat ik de mantelzorg voor mijn hond moest verrichten. Het was een geweldig seizoen met vele verrassende wendingen. September zie ik jullie terug. Ratingimport en hoogtestage heeft nu de prioriteit. Dank allen.


Toon Mentink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten